Page 61

December 6th, 2009, 4:47 pm

Average Rating: None

Author's Comments:

Reply eternalbeliever12, December 6th, 2009, 5:09 pm

There's a page before this one just in case you didn't see it.
And once again I apologize if these pages disappoint. I really need to pick up the pace, it feels as if this comic is going no where. Its page 60 something and We are not even near the actual plot yet T_T

Reply Advertisement, August 20th, 2017, 2:48 am

User's Comments:

Reply 3o-s-knight, December 6th, 2009, 6:02 pm

OMGOMGOMG HOH UPDATED!!!!

I'M SO EXITED!!! ='DDD it;s been too long hahaha! XD all i can say is , I love demi's expression on the last panel here XD she always makes me laugh hahah XD

also i'm a bit suprised by kim;;; he's like...almost romantic (?!!) but in a really odd way and shocking but i see his centiments, so i dont know what to make of him stil?! XDD;;

1. hey, take your time on the paceing, i like the fact it;s slowe and just right =) the timing is great, i wouldnt like it if it was rushed!!

2. also, dont feel you have to rush your pages ;__; take your time of them ='D

thanks for updating cant wait to see more =)))

Reply Living Rock, December 6th, 2009, 8:08 pm

Yeah an update! Post-fight drama. Learn your lesson dudes and don't get on his bad side.

Reply Theorah, December 7th, 2009, 4:06 pm

lol her face in the last panel!! XD woah its not just shocking that he hit that guy, its more interesting that noone wants to start a fight with him either, haha they know something we dont!
Dont worry about pacing, your comic is so nicely paced it would suck if you started rushing it just for the page count! You take time to emphasize moments and create a great sense of timing, thats something alot of artists miss, so dont rush it!! :D

Reply Vervain, December 10th, 2009, 2:30 pm

Omai~ I do like Kim, but I wonder what his motives are~... Something tells me it's not so simple.

Just caught up with this today, sorry I haven't been commenting. @ @ Stress. I still love your art style, btw~

Post A Comment

Comic Rank